Reklama za minimum €
Polep vozidla je nízkonákladová reklama pre váš business a budovanie povedomia o značke. Avšak ak chcete byť výrazní, potrebujete štýlový dizajn. Napríklad nie je efektívne používať farby grafických prvkov v polepe príbuzné farbe auta. Dizajn by mal byť jednoduchý, štýlový, výrazný a ľahko zapamätateľný pre vašich potencionálnych zákazníkov.
Logo je neoddeliteľnou súčasťou grafického dizajnu polepu vozidla, pretože:
- je základom identity vašej značky
- vytvorí silný prvý dojem na zákazníka
- získa jeho pozornosť
- oddelí vás od konkurencie

Tu je niekoľko tipov, ako najlepšie použiť vaše logo v dizajne:
1. Ak nie veľké, radšej žiadne
Auto je 90 % času v pohybe, takže vďaka veľkému logu ho vaši zákazníci uvidia. Veľké logo navyše vytvára u vášho cieľového publika silný dojem, dôveryhodnosť a profesionalitu. Ten obrovský vizuálny rozdiel si môžete všimnúť na obrázkoch vyššie.
2. Na polep vozidla používajte rovnaké logo
Hlavným cieľom loga je vytvoriť identitu vašej značky a používanie rôznych lôg má opačný efekt. Napríklad mať 3 rôzne logá môže vaše publikum zmiasť a nevryjete sa im do pamäte.
Preto buďte opatrní pri výbere loga vo vašom dizajne auto polepu a uistite sa, že všetky použité logá sú rovnaké.

3. Používajte obrázky s vysokým rozlíšením a čitateľné písmo
Na auto polep musíte používať kvalitné obrázky s vašim logom. Napríklad nie je vhodné použiť bitmapový súbor s logom, pretože pri jeho zväčšovaní môže dôjsť k strate kvality a váš dizajn bude rozostrený, neatraktívny, odpudivý pre cieľové publikum. Preto odporúčame používať logá výhradne IBA vo vektore.