Nie každý podnikateľ si môže dovoliť investovať tisíce eur, ktoré online reklama pýta, na zviditeľnenie svojej firmy. My to chápeme a preto vám prinášame tri konštruktívne dôvody, prečo je autopolep tá správna voľba.
1. Auto pritiahne viac očí za nižšiu cenu
Ak je reklama na vašom automobile kreatívna a pútavá, dokáže očariť a prilákať vám mnoho zákazníkov priamo počas jazdy. Každý deň posielate svoje firemné vozidlá do terénu. Čo tak využiť ich plný potenciál vo forme reklamnej plochy? Nemusí to byť len predmet, ktorý vám počas práce uľahčuje prepravu, ale môže vám doslova zarábať!
Jedno firemné vozidlo v teréne môže prilákať pohľady až desaťtisícok potencionálnych klientov každý deň. Za mesiac to môžu byť milióny. A to len vďaka jednorázovej investícií – polep vozidla. To je dôvod, prečo je autopolep oveľa menej nákladná investícia do reklamy, ako online reklama.
Reklama na aute by mala byť jedinečná, pútavá, výstižná a pochopiteľná na prvý pohľad. Či už inklinujete k elegantnosti, alebo extravagancií, my vám navrhneme to, čo vám presne sadne.
2. S autopolepom je jednoduchšie osloviť vaše cieľové publikum
Nemusíte si lámať hlavu nad tým, akú farbu v online reklame použiť, aby upútala vašu cieľovú skupinu. Váš produkt, alebo službu vnímame ako jedinečné a preto si zaslúžia rovnako ojedinelý autošat.
Pútavá fotka, ktorá vystihuje to, čo si želáte prezentovať, doplnená pár trefnými slovami, najhlavnejším firemným logom a kontaktnými údajmi – to je to, čo priláka. A čo poteší vašich budúcich klientov najviac? Že im svojou reklamou nekazíte dojem z videa, či piesne a nebliká im na každej web stránke.
3. Dlhodobé výsledky
Autopolepy predstavujú jedinečnú príležitosť na propagáciu vášho podnikania po celý rok. Ste stále v pohybe, ste stále na očiach, ste stále v povedomí. Žiadne obmedzenie, tak či tak to firemné auto jazdí a plní svoju funkciu. Nie je nič horšie, ako čisto biela firemná dodávka.
Ste pripravení začať? My áno!
V Dizajnike tvoríme, navrhujeme a realizujeme atraktívne a pútavé autopolepy, ktoré budú blízke vám a príťažlivé pre budúcich zákazníkov.
Vylepíme vám (to) s veľkou radosťou! Neváhajte nás kontaktovať.